Calatoria strasnica




Prelucrarea lemnului continua sa ramana o indeletnicire peste ani, datorita frumusetii formei, si caldurii emanate de lemn.
Iar acolo unde este prezent mesterul, acolo apare indemanarea, tehnica, maiestria.

Din copilarie rupem indeletniciri din activitatile bunicilor,parintilor, vecinilor. Tocmai de aceea lucrul mainilor lor ne urmaresc  zborul nostru catre maturitate.
Abia dupa ani ne amintim acele moment de pura creativitate, punem in practica, ne cultivam,inovam si adunam totul sub forma unui produs, activitate, imagine.

Raman surprins si acum, cum din toate activitatile pentru care am fost scolit, am ales sa lucrez cu lemnul si-mi aduc aminte cu drag istorisirile bunicului.
Calatoria mea in lucrul cu lemnul a inceput cu ani in urma in copilarie printre lucrurile bunicului in vechiul atelier prafuit.Si astfel dupa ani, prin vechile caiete aruncate pe un raft invechit, am gasit unele din uneltele indragite de bunic, pe care le pastrez cu sfintenie.

Asa  il am in fiecare zi aproape pe vechiul tamplar ce ma supravegheaza pe mine, ucenicul, in calatoria strasnica.
www.strasnic.ro

Comentarii