În marea călătorie a cunoașterii lemnului, am surprins
pe tocatoarele Strașnic, tradiția lucrului așa cum a
fost trăită cu decenii în urmă.
În crearea identității am ținut cont de: mesajul
pe care logo-ul dorim să îl
transmită, calitatea serviciilor, poziționarea brandului, imaginea
generală a produsului.
Cromatică utilizată: negru și cupru.
Graficianul a creat o identitate memorabilă, modernă prin simplitate
și geometrie și ușor de asociat cu lucrările în lemn. Logo designul obținut,
are prin simbol, font și culori o linie nobilă evidenţiata perfect prin
caracteristicile geometrice din artă populară ale monogramei S.
Simbolul grafic al logo-ului a fost
construit folosind că inspiraţie formă stilizată a
unui cap de berbec din artă populară, un simbol al
vechimii și puterii.
Logo textul STRAȘNIC, a fost
redat prin folosirea unui font
elegant, realizându-se astfel
o simbioză perfectă între simbolul
grafic și corpul textului.
Astfel
brandul Strașnic își prezintă imaginea într-un
nume neaoș românesc, punând pecetea pe un produs
ce păstrează tradiția, încununat de povestea lucrului în lemn scrisă în muncă meșterului.
Toate patronate
de nouă identitate vizuală, prezentată în note simple, elegante inspirate din motivele
clasice românești.
Comentarii
Trimiteți un comentariu