Treceți la conținutul principal

Strasnic Handcrafted – poveste spusă din interiorul atelierului


Sursa https://www.stejarmasiv.ro/strasnic-handcrafted/

Strasnic Handcrafted – poveste spusă din interiorul atelierului

Admir denumirea Strasnic Handcrafted foarte mult pentru că încorporează un cuvânt autentic românesc, imposibil de tradus în altă limbă complet, cu toate înțelesurile. Am să va spun o poveste scurtă despre WebStock-ul la care am participat acum ceva ani, pe când priveam admirativ la acei guru din noua media în care pătrundeam. Din toate vorbirile de acolo m-a impresionat un nene al cărui nume și ocupație nu am reținut-o dar care a ținut să ne povestească despre aprecierea pe care o are pentru limba română și faptul că a descoperit, plecat fiind de pe meleagurile românești, puterea unor cuvinte mai rar folosite și poate neînțelese de generațiile mai tinere. El a menționat ”năpraznic”, acum eu aș putea adăuga ”țanțos, hâtru, boscorodit ori îngăduință” . Strașnic e tot pe aici, așa e?
Le puteți găsi corespondent în limbi străine? Eu cred că nu, că e nevoie de adaptare, dar să nu ne înfoiem prea tare, și ei le au pe ale lor, de aceea noi nu trebuie să le uităm pe ale noastre.
Strasnic Hancrafted
Strasnic Hancrafted este o poveste și textul de mai jos este scris și face parte din poveste lor, a celor doi Toderău din spatele atelierului.

” Strasnic Handcrafted

În urmă cu ceva timp am primit un mail de la dumneavoastră, în care îmi solicitaţi câteva cuvinte legate de activitatea Straşnic . Am răspuns greu pentru că în micul nostru atelier nu suntem maeştrii cuvintelor, acolo doar punem ideile pe bucata de lemn şi apoi urmăm firul fibrei.
Ce înseamnă Straşnic?
Straşnic  înseamnă emoţie, lucrările nu sunt simple bucăţi de lemn ,frumos lucrate şi cu grijă împachetate, sunt experienta unică în compania lemnului sub o nouă înfăţişare.
Încăpăţînarea de a creea doar elemente pentru- servire dining, este o moştenire pe care o duc mai departe, chiar dacă place sau nu. Tehnica de finisare pe care o folosesc în atelier este cât de cât secretă, aceasta este partea mea de autenticitate în competiţia cu alţi meşteri. Pentru realizarea lucrărilor Straşnic nu folosesc nimic toxic, încerc pe cât posibil să ofer un produs realizat cu drag, fără graba cotidiană, finisat după tehnica veche a meşterilor şi învelit în imaginea de cadou şi décor perfectă în orice inprejurare.
Ce fac şi cum fac lucrările Straşnic, urmăriţi-mă pe:
www.strasnichandcrafted.ro
https://www.facebook.com/StrasnicHandcrafted/
https://www.instagram.com/strasnichandcrafted/?hl=ro
Noile mele lucrări sunt incluse în gama Black Line . De ce, Black Line ? prin această linie aduc o imagine nouă în tehnica mea de meşterit, dar totodată continui partea ,,foodsafe,, în realizarea platourilor de servire.
Este uşor să spui că un platou de servire poate fi realizat rapid, pentru că este o piesă ce nu ar ridica foarte multe pretenţii.  Aici intervin şi spun aşa cum îmi prezint lucrările, clienţilor mei: ,,La o simplă prezentare toate platourile de servire, tocătoare din lemn sunt aceleaşi, dar oare este chiar aşa?” Lemnul are viaţă, prin lucrările Straşnic aduc viaţă în viaţă, aduc un plus de imagine ce îmbracă delicat orice preparat culinar, orice décor, orice experinţă de viaţă. ,,
Aceasta este experinţa Straşnic pusă în imaginea unui platou de servire, iar această experinţă nu are preţ este doar costul unei trăiri unice.
Trăieşte alături de noi, povestea Straşnic !”
Am bucuria să scriu despre produsele lor, pentru că sunt specializați pe această nișă. Noi am făcut tocătoare din lemn, însă ne-am rezumat la produse funcționale, n-am adăugat și artă. I-am mai prezentat o dată, mai demult, în articolul – Atelierul Strașnic din Iași produce funduri și tocătoare din lemn
Cu drag, de oameni și lucruri făcute de mână, nu matrițate de o mașină.

Comentarii