Prezentare mester atelier Straşnic

Sunt Constantin Toderău, meşter al cabinetului de creaţie Straşnic

Am învăţat arta lucrului cu lemnul de la vârste fragede, în atelierul bunicului C. Toderău. Am urmat cursuri tehnice pentru aprofundarea cunoştinţelor şi dobândirea de altele noi. 
În primii ani ai adolescenţei am lucrat în restaurante şi corporaţii, iar toate acestea m-au ajutat -mi croiesc propriul meu drum. 

Dacă am primit ajutor pentru a urma o meserie?...nu cred!..am furat meserie, am învăţat  fac un lucru cu simţ de răspundere, -l duc până la rang de artă şi astfel nu încep un lucru fără -l termin. 

Ce fac?cum fac obiectele Straşnic, e greu de spus, toate sunt o stare de ,,a fi,,! 
Nu grăbesc procesul de realizare, lemnul este pentru mine o alfel de interpretare a omului. Lemnul trăieşte iar fibra lui este unică, la fel ca noi - oamenii. 

Când nimeni nu a crezut în mine, am crezut singurşi astfel totul a fost bine, am mers mai departe, asta fac şi de fiecare dată găsesc o portiţă -mi fac munca cunoscută! 







www.strasnichandcrafted.ro 

https://www.instagram.com/strasnichandcrafted/?hl=ro

Comentarii